هــــی روزگــــــار .....

هــــی روزگــــــار .....

 

هــــی روزگــــــار


مـــــن بــدرکــــ


خودت خسـته نشـدی ؟؟!!!


از دیـــدن


تصـویــــر


تکـــــراری


درد کـشیـدنـــــ مــــن ...!!!?

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت16:20---11 تير 1393
سلام ممنون ازاینکه به وب من اومدی اگه پایه لینک هستی خبر بده
بازم ممنون


محمدامین
ساعت8:08---8 خرداد 1393

چقـدر دوست دارم ک یکیـو داشته باشـم،
مالـه خود خـودم،
یکـی ک نگرانـم باشـه،
یکـی ک بـراش مهـم باشـم...
یکـی ک مثـل تو پشتـمو خالی نکنه...
دلم یکی میخواد ک وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم،
کسی ک جواب محبتـامو با محبت بده...
دلم کسی رو میخـواد ک بتونم بهـش ببالم...
ک جلو دیگران با افتخار بگم این ماله منه،
دلم این روزا یه مرهـم،یه دوسـت داشتن واقعـی میخواد...
یکـی ک " رفیـق" باشـه،
دلـم یه دوسـت داشتـن میخواد...
دوست داشتنی که این روزا به این سادگی ها گیر نمیاد..



nadia
ساعت17:57---25 ارديبهشت 1393

به وبم سر بزنی خوشحال میشم
اجووو



behzad
ساعت19:17---21 ارديبهشت 1393

روزگار با ما خوب تا نکرد


مارا خوب تا کرد......



شیرین عسل
ساعت9:13---18 ارديبهشت 1393

زمزمه های تو در گوشم

نیمه شب


رقص ملافه ها


بوسه های کوتاه


دوستت دارم های یواشکی


خنده های کوچک


و دستانمان که یک دیگر را آرام پیدا می کنند را


عاشقانه دوست دارم...



شیرین عسل
ساعت17:43---17 ارديبهشت 1393

آرامشــی میخواهم

خلوتــی میخواهم

تــو باشی و من

در کنار هم

تو سُکوت کنــی و مَــن گوش کنم

و من آرام بگویم ترا دوست دارم و تو گوش کنی

و آرام بگوئی .. من هم

و شرمِ زیبائی را بر گونه ی تو ببینم …



behzad
ساعت18:19---11 ارديبهشت 1393
چه شباهت متفاوتی بین ماست...تو دل شکسته ای ومن دلشکسته ام.........

sahar
ساعت22:25---10 ارديبهشت 1393

هییییی..آرام بگیر دلکم...


تنگ نشو برایش!!!


مگر نشنیدی جمله آخرش را؟؟؟


"چیزی بینمون نمونده!"



ترلان
ساعت17:05---6 ارديبهشت 1393
گاهی باید نبخشید کسی را که بارها و بارها اورا بخشیده ای.. باید سرد شد. باید رهایش کرد و رفت تا بداند اگر مانده ای رفتن را هم بلدی.

؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:37---6 ارديبهشت 1393
مثل کشیدن کبریت در باد....

دیدنت دشوار است....

من که به معجزه ی عشق ایمان دارم...

می کشم....

اخرین دانه ی کبریتم را درباد...

هرچه بادا باد......


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:43---4 ارديبهشت 1393
امان از دست اين روزگـــــــــار لعنتي...

ترلان
ساعت17:16---4 ارديبهشت 1393
مرا محاکمه کنید


نه،نه مرا بی محاکمه اعدام کنید!


من عمریست خاطره می سوزانم


شبها سیگار خفه میکنم


شیون وزاری سرقت میکنم


تادلت بخواهد خود زنی میکنم


اما ازهمه مهم تروبدتر


سالهای سال ست،دارم آرزو دفن میکنم


من قاتل ام


مرا بی محاکمه اعدام کنید…


sahar
ساعت18:31---3 ارديبهشت 1393
سلووووم...خیلی وبتو دوس دارم
خوشحال میشم به منم سر بزنیx)


shima
ساعت12:55---3 ارديبهشت 1393
من انتقام زجرِ تمام لحظه های بی تو بودن را بالاخره از “خودم” خواهم گرفت …

الناز
ساعت12:17---3 ارديبهشت 1393
آهسته گفت:
خدانگهدارت و در را بست و رفت ...
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن "خدا" مى اندازند...!



الیـــ♥ـ ـکا
ساعت15:22---2 ارديبهشت 1393
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´


محمد
ساعت14:30---2 ارديبهشت 1393
سلام آبجی
اون وبمو تعطیل کردم
وب جدید ساختم
اونجا میلینکمت بلینک
www.mohammad00ka.lxb.ir


رضا
ساعت1:56---2 ارديبهشت 1393
ﺩﻳﺪﻱ ﺷﺒﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﻴﺸﻴﻨﻲ عکسای ﮔﻮﺷﻴﺘﻮ
ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﻭ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍس ها رو می خونی ؟
ﺑﻌﻀﻴﺎ ﺍﻳﻦ ﻋﺎﺩَﺕ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ . . .
ﺩَﻣَﺮ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻲ ﻣﻼﻓﻪ میکشی ﺭﻭﺕ ﭼﻮﻧﺖ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﮔﻮﺷﻴﺘﻢ ﺩﺳﺘﺖ . . .
ﻋﮑﺴﺎ ﺭﻭ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ
ﺗﻮ ﺭﻭﺯ ﺯﻳﺂﺩ ﺑﺮﺍﺕ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﻧﺪﺍﺭﻥ
ﻭﻟﻲ ﺷَﺒﺎ ﺩﻳﺪَﻧﺸﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻴﭽﺴﺒﻪ
ﺍﺱ ﺍﻡ اس هاﺭﻭ ﻣﻴﺨﻮﻧﻲ
ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻣﻴﮑﻨﻲ
ﺍﺳﻤﺶ ﺭﻭ می بینی ﻗُﻔــــﻞ ﻣﻴﺸﻲ ﺭﻭﺵ
ﺁﺭﻩ . . . ﻳﻪ ﻣﺪﺕ ﮔﻮﺷﻴﺖ ﭘﺮ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ miss call ﻭ
sms های ﺍﻭﻥ
Call Log ﮔﻮﺷﻴﺖ ﻣﺜﻼ ” ﺍﮔﻪ ۳ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻮﺩ ، ۲
ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ۴۵ ﺩﻗﻴﻘﺶ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﻮﺩ . . .
ﻭﻗﺘﻲ ﭘﻴﺸﺖ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﻗﺒﻞ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺑﺮﺳﻪ ،
ﺁﺧﺮﻳﻦ sms ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩ : ۵ ﻣﻴﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﻴﺮﺳﻢ
ﻭ ﻣﻴـــــــــــــــــــــﺮَ ﻓﺖ ﺗﺎ . . . ﺭﺳﻴﺪﻱ ﺧﺒﺮﻡ ﮐﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﻫﻨﻮﺯ ﭼﺸﻤﺖ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﺷﻪ . . .
ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻲ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﻳﻦ ﺧﻂ ﺩﺳﺘﺸﻪ ؟
ﺩﺳﺘﺶ ﻧﻴﺴﺖ ؟
ﺧﺎﻣﻮﺷﻪ . . . ﺭﻭﺷﻨﻪ ؟
ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻲ . . . ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻲ . . .
ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻴﮕﻲ ﻳﻪ SMS ﺧﺎﻟﻲ ﺑِﺪَﻡ . . .
ﺑﺎﺯَﻡ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﻧﻤﯽ ﺫﺍﺭﻩ !
ﮐﻼﻓﻪ ﯼ ﮐﻼﻓﻪ ﺍﯼ . . .
ﮐُﻞ ﺍﻳﻦ ﭘﺮﻭﺳﻪ ﺗﻮ ۲ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﻴﮑﺸﻪ ..
۲ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻳﺎﺩﺵ ﻣﻴﻮﻓﺘﻲ ﻭ ۲ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﻳﺮ ﺗﺮ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻣﻴﺒﺮﻩ . . .
ﺍﺯ ﺍﺳﻤﺶ ﮐﻪ ﺭَﺩ ﻣﻴﺸﻲ ﮐﻼ ” ﮔﻮﺷﻲ ﺭﻭ ﻣﻴﺬﺍﺭﻱ ﮐﻨﺎﺭ . . .
ﺗﺎﻕ ﺑﺎﺯ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻲ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﻘﻒ ﻣﻴﺮﻱ ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﺁﺭﻩ . . .
ﺍﮔﻪ ﻳﻬﻮ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﭼﻲ ﻣﻴﺸﻪ؟
ﺍﮔﻪ ﺑﺎﺯﻡ ﺑﺒﻴﻨﻤﺶ ﺭﻓﺘﺎﺭﺵ ﭼﺠﻮﺭﻳﻪ؟
ﺍﻻﻥ ﮐُﺠﺎﺱ ؟ ﭼﻴﮑﺎﺭ ﻣﻴﮑﻨﻪ ؟
ﺍﻭﻧﻢ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﻦ ﻫﺴﺖ ؟
ﻧﮑﻨﻪ … ﻧﮑﻨﻪ کسی ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻴﺒﻮﺳﺘﺶ؟ !
یا بغل کس دیگست ؟!
ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻩ . . . ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻫﻢ ﮔﻨﺪ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﺍﻋﺼﺎﺑﺖ . . .
ﻫﻤﻴﻦ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻴﺸﻪ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻧﺒﺮﻩ . . .
ﺍﺻﻦ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﻭﻥ ﺷﻤﺎﺭﺗﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺯﻧﮓ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﻲ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ +۹۸۰ . . .
ﺷﺎﻳﺪ ﺯﻧﮓ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﻲ ﺳﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﻳکی دیگه از بغل دستش صداش بکنه : ﻋﺰﻳﺰﻡ کیه بهت زنگ زده ؟ ”
ﻳﻪ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﮏ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺳﺮ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﺳﻤﺖ ﮔﻮﺷﺖ
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻴﺎﻱ ﺍﻭﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﺩﺗﺖ . . .
ﺑﻔﻬـــــــــــــــــــــــ


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت22:02---1 ارديبهشت 1393
لایک

shima
ساعت19:05---1 ارديبهشت 1393
شبـــــــیه مه شده بـــــــــودی
نه میــــــــشد در آغوشت گرفــــــت
و نه آنســـــــــــوی تو را دیـــــــد
تنـــــــــــــها میشد در تـــــو گم شد
که شـــــــدم …


عشق2طرفه
ساعت17:21---1 ارديبهشت 1393
سهــم من از دنیــــــــــــا





نداشتن استــــــــــــ ...





تنهـــــا قدم زدن در پیاده رو هــــــا





و فكـــــــر كردن به كســـــی كه





هیــــچ وقتـــ نبود...!!!


ترلان
ساعت13:51---1 ارديبهشت 1393
دلتنگی ها
گاه از جنس اشکند....
و گاه از جنس بغض
گاه سکوت میشوند و خاموش میمانند
گاه هق هق می شوند و می بارند
دلتنگی من برای تو اما
جنس غریبی دارد


ترلان
ساعت13:50---1 ارديبهشت 1393
رد پای اشک هایم را بگیر
تا بدانی خانه عشق کجاست...


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت19:48---31 فروردين 1393
لايـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــك

نازنین
ساعت18:26---30 فروردين 1393
خدایا مگربودن او درکنارم..چقدر از جهانت را میگرفت!!!!!!!!!!!!!!

♥Bikas♥
ساعت18:09---30 فروردين 1393
سلااااااااااااااااااااااااااام
وبلاگ فوق العاده ریبایی داری
لینک کردم شما رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, ساعت 3:9 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |